جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

تالار گفتمان ایران سی ان، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و كسب و كار الكترونیك و تجارت فوق حرفه ای در اینترنت خود شوید.

پیشنهاد تعداد متنها: 1

فریا فیروزی تبار  (14:58   1396/7/23)

موارد مهم در انتخاب نام دامنه-1
۶ . ازنام های به یاد ماندنی و جذاب استفاده نمایید.
میلیون ها نام دامنه ثبت شده وجود دارد، بنابراین ثبت دامنه های جذاب و به یاد ماندنی ضروری است . هنگامی که نام دامنه خود را انتخاب می کنید، آن را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید تا اطمینان حاصل نمایید که آیا نام دامنه برای اشخاص دیگر هم جذاب و با معنا است ؟
راه حل سریع : یک ایده عالی برای دامنه دارید؟ نام دامنه را همین امروز ثبت نمایید و وب سایت خود را قبل از اینکه شخص دیگری آن را از شما بگیرد، بارگزاری کنید .
۷ . درمورد آن تحقیق کنید.
اطمینان حاصل نمایید نامی که انتخاب کردید علامت تجاری برند خاصی نیست ، در این صورت حق تکثیر یا استفاده آن توسط شرکت دیگری هم وجود خواهد داشت .عدم رعایت این مورد می تواند باعث یک درگیر قانونی بزرگ برای شما شود که هزینه زیاد، و همچنین نام دامنه را از شما بگیرد.
۸ . از پسوندهای مناسب برای نام دامنه استفاده نمایید.
پسوندها افزونه هایی در پایان آدرس وب سایت ها هستند مانند .com ، .net
این پسوندها می توانند استفاده خاصی هم داشته باشند، به این معنا که شما سایت ها با پسوندهایی را انتخاب می کنید که مرتبط با کسب و کار شما باشد. پسوند .com یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پسوندها است اما امکان دارد ثبت دامنه کوتاه و به یاد ماندنی با پسورد .com مشکل باشد زیرا این پسوند قدمت طولانی دارد و احتمال دارد توسط اشخاص دیگر در گذشته ثبت شده باشد.
پسوندهای جدید دامنه مانند .nyc ، .photography ، .market و …. فرصتی عالی برای ثبت نام های کوتاه و بسیار مرتبط را در اختیار شما قرار می دهد .
نکته : شما نیازی یه ساخت وب سایت به صورت جداگانه برای هر دامنه ندارید ، می توانید هر دامنه جدید را بر روی وب سایت اصلی خود منتقل نمایید. در این صورت چندین دامنه با املا و پسوند متفاوت، یک سایت را نمایش می دهد.
۹ . نام تجاری خود را ایجاد و حفظ نمایید.
برای محافظت از نام تجاری شما باید پسوندهای مختلف نام دامنه و همچنین نام دامنه خود را با املاهای متفاوت و تلفظ یکسان، خریداری نمایید و به این ترتیب شما از ثبت دامنه خود با هر املا و تلفظی توسط رقبا جلوگیری می کنید و اطمینان حاصل می کنید که مشتریان شما حتی اگر اشتباه نام دامنه را تایپ کنند باز هم به وب سایت شما هدایت خواهند شد.
۱۰ . سریع عمل کن.
نام دامنه به سرعت فروش خواهد رفت . خوشبختانه و یا متاسفانه، ثبت نام برخی از پسوندها بسیار ارزان است بنابراین نام دامنه مورد علاقه خود را در سریع ترین زمان ممکن ثبت نمایید
منبع مطلب : سایت پویاسازان
https://goo.gl/exSFPK

کد: 18547گروه: پیشنهاد



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: پیشنهاد

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

7